Comunicació
Totes les informacions i actuacions particulars amb els alumnes es realitzen per un del següents canals:
-
-
- Preferentment, per correu electrònic.
- Per telèfon.
- Pel servei de missatgeria de Moodle en el cas dels alumnes de COMPETIC.
- En persona, amb cita prèvia.
-
Amb les persones interessades en els nostres estudis:
-
-
- Per correu electrònic o telèfon a l’adreça o número que l’interessat ha deixat en el moment de fer la demanda a Consergeria.
- A través del formulari al web: Envia’ns un missatge. https://www.cfpalescorts.cat/contacte/
-
Tothom es pot subscriure al nostre butlletí de notícies a través del web del centre.
A fi de difondre informació i bones pràctiques el centre disposa de comptes a les xarxes social Twitter https://twitter.com/CfpaLesCorts i Instagram https://www.instagram.com/cfpalescorts/.
El centre té un logotip, una tipografia (Raleway) i una signatura de correu corporatiu.
La cap d’estudis del centre s’encarrega de tots els temes relacionats amb la comunicació.