Totes les informacions i actuacions particulars amb els alumnes es realitzen per un del següents canals:

      • Preferentment, per correu electrònic.
      • Per telèfon.
      • Pel servei de missatgeria de Moodle en el cas dels alumnes de COMPETIC.
      • En persona, amb cita prèvia.

Amb les persones interessades en els nostres estudis:

      • Per correu electrònic o telèfon a l’adreça o número que l’interessat ha deixat en el moment de fer la demanda a Consergeria.
      • A través del formulari al web: Envia’ns un missatge. https://www.cfpalescorts.cat/contacte/

Tothom es pot subscriure al nostre butlletí de notícies a través del web del centre.

A fi de difondre informació i bones pràctiques el centre disposa de comptes a les xarxes social Twitter https://twitter.com/CfpaLesCorts i Instagram https://www.instagram.com/cfpalescorts/.

El centre té un logotip, una tipografia (Raleway) i una signatura de correu corporatiu.

La cap d’estudis del centre s’encarrega de tots els temes relacionats amb la comunicació.