XXV Concurs El Gust per la Lectura

L’alumna del GES 1, Trecy Salgado, participarà al XXV Concurs El gust per la lectura que organitza el Departament d’educació. En aquest concurs, els alumnes, convertits en booktubers, han de presentar un treball  audiovisual sobre un llibre de lectura.

[dss_masonry_gallery columns=”3″ admin_label=”Galeria de fotografies” _builder_version=”4.4.6″ hover_enabled=”0″ images=”1869″][/dss_masonry_gallery]

Fes el pas

Compte enrere per a la preinscripció a les escoles d'adults (CFPA). Del 20 al 28 de juny, podeu...

Oferta educativa 2023-24

El pròxim curs, el CFPA Les Corts amplia la seva oferta de cursos oficials de català i informàtica...

Preinscripció curs 2023-2024

Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis, has de tenir en compte alguns...

Reflexionem La Model

Tanquem el segon trimestre visitant un equipament cultural de la ciutat de Barcelona, en aquesta...

Preinscripció als cicles formatius de grau mitjà

Els cicles formatius de grau mitjà proporcionen la formació necessària per adquirir la competència...

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris curs 2023-2024

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha publicat la convocatòria de beques i ajuts de...

Marató de lectura Roald Dahl

Arran de la polèmica apareguda per la reescriptura de l'obra de Roald Dahl a Anglaterra,  el...

L’FP pública de Barcelona estrena nova web

L’oferta de formació professional de Barcelona estrena nova web. La xarxa Be_Pro, que engloba els...

A field trip to the airport

The field trip to Josep Tarradelles-El Prat Airport is one of the most interesting  activities we...

Dia Internacional de les Dones

Aquest 2023, tornem a celebrar el 8 de març, Dia Internacional de les Dones,  una oportunitat per...

Segueix-nos!

ensenyaments

w

Llengües

Impartim classes de català, castellà i anglès. Consulta'ns per saber tots els nivells i horaris disponibles.

graduat en eso

Aquests estudis permeten completar els ensenyaments bàsics i obtenir el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria (GESO).

competic / informàtica

Els ensenyaments COMPETIC tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital.

l

Proves d'accés a grau superior

Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés als cicles de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny i d’ensenyaments esportius.

Veure tots els ensenyaments