El Departament d’Educació ajorna tots els procediments i tràmits que són de la seva competència, a causa de l’entrada en vigor del Reial decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma pel COVID-19, que preveu la suspensió dels terminis administratius en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Els tràmits i procediments es reprendran quan el Reial decret, i les possibles pròrrogues, quedin derogats.
Nota de premsa del Departament d’Educació
Segueix-nos!
ensenyaments
Llengües
Impartim classes de català, castellà i anglès. Consulta'ns per saber tots els nivells i horaris disponibles.
graduat en eso
Aquests estudis permeten completar els ensenyaments bàsics i obtenir el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria (GESO).
competic / informàtica
Els ensenyaments COMPETIC tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital.
Proves d'accés a grau superior
Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés als cicles de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny i d’ensenyaments esportius.
Veure tots els ensenyaments