Reflexionem La Model

Tanquem el segon trimestre visitant un equipament cultural de la ciutat de Barcelona, en aquesta ocasió, l’antic centre penitenciari  de La Model. L’alumnat, a banda de visitar diferents espais com ara el pati d’administració, els locutoris, el panòptic i les galeries 4 i 5, han pogut reconstruir la història de la presó mitjançant l’anàlisi de fonts històriques i reflexionar entorn dels principals conflictes ètics que genera el fet carcerari.

 

[dss_masonry_gallery images=”4691,4692,4693,4694″ columns=”3″ admin_label=”Galeria de fotografies” _builder_version=”4.20.2″ global_colors_info=”{}”][/dss_masonry_gallery]

Fotos  Belén M

Inscripcions al curs de català 2 (A2)

El 30 de gener s'inicia el curs de Català 2 (A2). Si esteu interessats a cursar aquest...

Formació en l’àmbit digital

El CFPA Les Corts ha estat seleccionat, pel Departament d’Educació, com a Centre de Capacitació...

Eleccions al Consell Escolar

 El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del...

Fes el pas

Compte enrere per a la preinscripció a les escoles d'adults (CFPA). Del 20 al 28 de juny, podeu...

Oferta educativa 2023-24

El pròxim curs, el CFPA Les Corts amplia la seva oferta de cursos oficials de català i informàtica...

Preinscripció curs 2023-2024

Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis, has de tenir en compte alguns...

Preinscripció als cicles formatius de grau mitjà

Els cicles formatius de grau mitjà proporcionen la formació necessària per adquirir la competència...

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris curs 2023-2024

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha publicat la convocatòria de beques i ajuts de...

Marató de lectura Roald Dahl

Arran de la polèmica apareguda per la reescriptura de l'obra de Roald Dahl a Anglaterra,  el...

L’FP pública de Barcelona estrena nova web

L’oferta de formació professional de Barcelona estrena nova web. La xarxa Be_Pro, que engloba els...

Segueix-nos!

ensenyaments

w

Llengües

Impartim classes de català, castellà i anglès. Consulta'ns per saber tots els nivells i horaris disponibles.

graduat en eso

Aquests estudis permeten completar els ensenyaments bàsics i obtenir el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria (GESO).

competic / informàtica

Els ensenyaments COMPETIC tenen com objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital.

l

Proves d'accés a grau superior

Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés als cicles de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny i d’ensenyaments esportius.

Veure tots els ensenyaments